torsdag 7. juni 2012

Bæææ!

Vi salukimennesker får mye frisk luft, noen ganger ufrivillig men stort sett med godt mot. Nevnte jeg at dette gjelder uansett vær og føre? Akkurat i dag skal jeg faktisk ikke klage på været, jeg tørr nemlig ikke nevne at det var uvant varmt, på grensen til klamt... I dag skal jeg fortelle at Ella (ung saluki) har lært seg hva en sauebjelle betyr! Det betyr nemlig at det finnes ulldotter på fire ben i nærheten, og disse ulldottene er hun helt sikker på at er kule å løpe etter! Fant (voksen saluki) har både hørt og sett ulldotter før, og jeg er sikker på at han tenker "lett match, ingen utfordring, bortkasta å bruke eneri på". Men LEKE med dem, ja se DET ville han! Og et øyeblikk så det ut som sauene ville leke med oss også, disse tre kom faktisk joggende etter oss! Selvmordssau...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar