lørdag 30. juni 2012

Salukivanedyr

Mine salukier er vanedyr. Veldige vanedyr. Når A skjer, så vet de at B kommer. Veldig praktisk i hverdagen, for man behøver ikke mase på dem eller be dem gjøre ting, de gjør det av seg selv bare jeg gjør A først! Og jeg skal innrømme at jeg stort sett ikke tenker veldig mye over det. Men så en dag gjør man A uten at man forventer B! Som i kveld. Jeg var på badet, og pusset tennene i samme slengen når jeg likevel var der. Så lufta jeg salukiene. Da vi kom inn igjen var de sikre på at nå var det natta og vi skulle legge oss. Så de gikk i tog opp i senga! Forøvrig MIN seng... Bortskjemte vanedyr, som også vet forskjell på helg og ukedag, for det er stort sett bare i helgene de noen ganger får ligge i senga :-) (Og når Jon Arve er borte, og det vet de også, da LØPER de opp i senga!) Jaja, skal ikke klage, de har i det minste (stort sett) lært seg gode vaner :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar